از دوست داشتن

دردم از شعر است و درمان نیز هم... غزل قراگزلو با همه ی دل تقدیم می کند

از دوست داشتن

دردم از شعر است و درمان نیز هم... غزل قراگزلو با همه ی دل تقدیم می کند

درود بر دوستان خوبم

متاسفانه طی یک عملیات با متد پت و مت

موفق شدم تمام مطالب وبلاگ مظلومم رو از دست بدم

سپس با عملیاتی التماس گرایانه

به تعداد اندکی از بازماندگان آن مرحوم

دست پیدا کردم

اگر خداوندگارمان دوست بدارد

به زودی و صد البته با متدی تدریجی

در جهت بازیابی عزیزان تازه گذشته تلاش می کنم ! بدرود

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ

ای بابا..آخه چرا..

[ بدون نام ] یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

داره یه ماه میشه ها..پس کوشی غزل؟

دیگه اومدمممم

مصطفی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام آبجی خودم من بعد از یه غیبت طولانی اومدم حالا هم که اومدم شوکه شدم آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا خواهر امیدی به برگشت هست یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد